onsdag 12 januari 2011

30 dagar

Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek heter Tobias Westberg. Vi bodde på samma gata i Mellansel, Villavägen. Vi var runt 6-7 år och skulle gifta oss och ha två svarta kungspudlar.:-)
Kommer ihåg att vi satt i trappan hemma hos mig och pussades.:-) Oskyldigt och gulligt.:-)
Han flyttade och vi tappade kontakten i flera år. Men idag är vi Facebook-vänner.:-)

Min första STORA kärlek heter Ingemar Kallin. Fast jag var olyckligt kär i honom...
Under alla dom åren (3:an till 6:an tror jag det var) så fick han aldrig veta att jag var kär i honom.

Nu är jag tillsammans (snart gift :-) ) med min allra största (och sista) kärlek; Danne Sjöberg.
Puss på dig min älskling!:-)

Ingemar, hans fru och barn bor i samma område som oss.
Världen är liten!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar