onsdag 5 januari 2011

Vi glömmer bort att vi har honom

Bebis-nackar är nog det gulligaste som finns! Älskar att pussa barnen i nacken. Gör det så fort jag får chansen. Snusa dom i nacken och bara inandas deras doft. Deras egen doft. Underbart!

Kidsen är hos sin pappa tills på fredag. Saknar dom redan.
Ibland längtar jag tills dom ska åka till sin pappa. Får dåligt samvete för att jag tänker så.
Och så fort jag har lämnat dom så vill jag ha hem dom igen.
Inga ungar som kommer in och stör nattsömnen. Även fast det är både välbehövligt och skönt att få sova en hel natt så saknar jag dom.
Olle sover så pass bra så honom kan man inte klaga på än.;-) Han märks ju knappt. Nästan så vi glömmer bort att vi har honom.:-)
Men det kommer nog en tid då vi skulle vilja lämna bort honom oxå.;-)
Han har ärvt sin mammas dygnsrytm iaf. Han är lika mycket nattuggla som jag.

Danne är ledig idag så idag spenderas dagen i hemma-studion. Några Sarek-låtar ska spelas in. Kanske hinner vi med några egna när vi ändå håller på.
Ska bli kul att sjunga. Var ett tag sen.
Får se hur Olle tar det bara. Jätteuttråkad eller intresserad?

Nä, nu kör vi! (Patrik Larsson) :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar